Toimituskäytäntö
Kiitos, että olet tehnyt ostoksia meillä. Alla on yksityiskohtaista tietoa siitä, miten käsittelemme toimitukset:
Käsittelyaika
Kaikki tilaukset käsitellään 1–3 arkipäivän kuluessa (lukuun ottamatta viikonloppuja ja juhlapäiviä) tilausvahvistusviestin vastaanottamisesta.
Toimituskulut ja toimitusajat
Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille myymälässämme tehdyille tilauksille.
Toimitus kestää 4–8 arkipäivää sijainnistasi riippuen.
Aika on arvioitu ja voi vaihdella kuljetusyhtiön viivästysten, tullinkäsittelyn tai muiden odottamattomien tekijöiden vuoksi.
Tilauksen seuranta
Saat lähetysvahvistuksen sähköpostitse, jossa on seurantanumerosi, kun tilauksesi on lähetetty. Seurantatiedot päivittyvät 24–48 tunnin kuluessa.
Kuljetusyhtiöt
Käytämme luotettavia kuljetusyhtiöitä varmistaaksemme turvallisen ja oikea-aikaisen toimituksen.
Tullit, tullimaksut ja verot
Emme ole vastuussa tilauksesi tullimaksuista ja veroista. Kaikki toimituksen aikana tai sen jälkeen perittävät maksut (tullit, verot, tullimaksut) ovat asiakkaan vastuulla.
Vaurioituneet tai kadonneet paketit
Emme ole vastuussa toimituksen aikana vaurioituneista tai kadonneista tuotteista, mutta autamme sinua tarvittaessa tekemään korvausvaatimuksen kuljetusyhtiölle. Säilytä kaikki pakkausmateriaalit ja vaurioituneet tavarat ennen korvausvaatimuksen tekemistä.
Jos tilauksesi viivästyy tai katoaa, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua paketin paikantamisessa.